moe-moe-kotomine:

ex-kalibur:

signs on to see moemine in a Rider mode

pls

take

my

money

…………..As long as you’re not Shinji in disguise.

> moemine killing shinji with blackkeys
that’s hot too gdi

moemine is in hotmode today & nothing hurts

signs on to see moemine in a Rider mode

pls

take

my

money

einzbernalchemist:

“Oh, t-thank you kindly.” - she blushed slightly, before returning her gaze to the blond man. “We are good friends, and I trust her with my life.”

"That is a very bold statement! She is your champion then—?! Saber is very luck to be your knight, I must say M`lady!!"


the—gilgamesh:

I sort of want a Shinji rper

so I can beat the crap out of him

for my anger

so i was looking through my dash to kinda try and catch up & found this so don’t mind me now commenting on it like a fag
& i just want to say that before I decided to do Saver, I was gonna do a Shinji
just to see how many people would beat the living shit out of me and or get annoyed with me

I want a Shinji too

I always love hated you the most shinji

einzbernalchemist:

ex-kalibur:

“Ah.. you must know the female Saber as well— I receive that sort of reaction often times; I am also a Saber. However, Saver is much more convenient to go by. May I request the name of m`lady?”

“O-Oh, I see…” She was slightly confused but this man, like Saber herself, seemed trustworthy. “My name is Irisviel von Einzbern.”

"A very elegant name, lady Irisviel, it suits you quite well."

He bowed politely, “If I may pry, what is your relationship with the other Saber? She is a very noble and just woman— she has my highest respects as a knight and king as well.”

einzbernalchemist:

“Oh, Saber! How wonderful to see you ag— Wait a minute… Who are you?”

"Ah.. you must know the female Saber as well— I receive that sort of reaction often times; I am also a Saber. However, Saver is much more convenient to go by. May I request the name of m`lady?"

oh yea.


ps
hi

I am not dead haha